انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

افراد می توانند با مراجعه کردن جهت ایمپلنت به این کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی مینوسا اقدام به انجام ایمپلنت نمایند. انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا به بهترین کیفیت و مطلوب ترین هزینه انجام می گردد.

این مرکز با استفاده از به روز ترین تجهیزات به کار برده شده می تواند بهترین خدمات را نیز به شما ارائه دهد. بر خلاف بقیه مراکز ما در این مرکز به روز ترین خدمات را ارائه می دهیم و به هیچ وجه، از جنس های ارزان و بی کیفیت استفاده نمی کنیم و رضایت مشتریان همیشه برای ما اولویت بوده است، بخاطر همین مساله هست که سعی ما در راستای بکارگیری این فنون برای بهینه ترین استفاده شما از خدمات دندانپزشکی می باشد.

به عنوان مجهزترین کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی، مینوسا در میرداماد انواع خدمات دندانپزشکی از عکسبرداری دندان، ایمپلنت، دندانپزشکی اطفال… تا زیبایی را زیر نظر متخصصین انجام میدهیم ، ما در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا آماده هستیم تا لبخندی زیبا را برای شما طراحی کنیم، البته آمدن شما پیش ما انتهای مسیر نیست ما پیگیر شما خواهیم بود تا زمانی که اطمینان حاصل نماییم شما کاملاً درمان شده اید.

انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا برای افرادی که دندان های خود را از دست داده اند ارائه می گردد. ایمپلنت برای افرادی که دندان و یا دندان هایشان را به دلایل مختلف از داده اند کاربرد دارد. ایمپلنت دندان به اندازه ی ریشه ی از دست رفته ی فرد جایگزین می گردد. ایمپلنت دندان یا فیکسچر به اندازه ی دندان طبیعی افراد می باشد.

امروزه اغلب افراد تمایل به ایمپلنت دندان یا همان کاشت دندان مصنوعی دارند زیرا پروتز دندان به‌راحتی از فک جدا می‌شود. معمولا جراحی ایمپلنت برای نصب ریشه دندان مصنوعی در استخوان فک، با بی‌حسی عمومی یا موضعی انجام می‌شود. تا چند روز بعد از آن نیز با عوارض موقتی مانند التهاب، درد و ناراحتی در چانه، گونه‌ها یا زیر چشم‌ها مواجه خواهید شد.

افزایش زیبایی یکی از مزیت های انجام ایمپلنت است. در صورتی که یکی از دندان های شما به هر دلیلی از دست برود، این موضوع زیبایی شما را تحت تاثیر منفی قرار می دهد، در صورتی که استخوان فک افراد در سلامت کامل باشد جایگزین کردن دندان از دست رفته در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی به هیچ عنوان کار دشواری نخواهد بود.

مورد دیگری که باید در ارتباط با مزیت های انجام ایمپلنت ذکر گردد طول عمر بالا است. طول عمر ایمپلنت به قدری بالا است که اگر فرد بتواند بهداشت مربوط به دهان و دندان را رعایت کند می تواند تا آخر عمر خود می تواند از ایمپلنت انجام شده استفاده کند بدون این که مشکل خاصی را تجربه نماید.

انجام ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا به چه ترتیبی می باشد؟

در این کلینیک ایمپلنت  دارای پروسه و یا روند مشخصی است. افراد در ابتدا برای انجام ایمپلنت می بایست معاینه شوند. در معاینه ی افراد برای ایمپلنت نوع و تعداد مورد نیاز مشخص می گردد. در مرحله ی دوم در صورتی که نیاز باشد دندان های پوسیده کشیده می شوند.

در مرحله ی سوم پیوند استخوان انجام می شود، به این ترتیب که استخوان پیوند برای انجام ایمپلنت آماده سازی می گردد. در مرحله ی چهارم کاشت پایه ی ایمپلنت صورت می گیرد. در مرحله ی پنجم رشد و ترمیم استخوان برای انجام شدن ایمپلنت صورت می پذیرد.

مرحله ی ششم مربوط به قالب گیری و انتخاب رنگ است، پس از قالب گیری و انتخاب رنگ، اطلاعات لازم به لابراتوار ارسال می گردد.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا در کنار شماست تا بتوانید ایمپلنت دندان های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

دندانپزشکان ما مراقبت‌های استثنایی را ارائه می‌دهند. زیرا آنها سلامت دهان و دندان و زیبایی طبیعی لبخند شما را بازیابی می‌کنند. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا، با موقعیت مناسب مجهز به ایمن‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری دندانپزشکی برای تمام سطوح درمان‌های دندانپزشکی است. در زیر لیستی از خدمات و روش‌های دندانپزشکی است که ما به کودکان، بزرگسالان و سالمندان ارائه می‌دهیم.

 

درباره کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

کلینیک دندانپزشکی  شبانه روزی مینوسا به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم. بلافاصله در یک ساعت مشکل شما را حل خواهیم کرد. ساعات اداری ما شامل شب‌ها، آخر هفته‌ها و تعطیلات هم می‌باشد. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا برای موارد اورژانسی زیر درد فوری را در عرض یک ساعت تسکین می‌دهد: کشیدن دندان، کانال ریشه، خونریزی لثه، بیماری پریودنتال، دندان درد، ترمیم دندان‌های شکسته، و ما به دندان‌هایی که کاملاً از بین رفته‌اند کمک می‌کنیم. خدمات کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا چندین سال تجربه در رسیدگی به مراقبت‌های اورژانسی دندان دارد.

مراقبت‌های کلینیک دندانپزشکی  شبانه روزی مینوسا

کلینیک دندانپزشکی  شبانه روزی مینوسا نه تنها سریع است. بلکه برخی از باکیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی اورژانسی است که در این منطقه یافت می‌شود. مطب ما دارای صلاحیت منحصر به فردی برای اصلاح مجموعه‌ای از مشکلات دندانی و فوریت‌های دندانپزشکی است. ما اهمیت خدمات دندانپزشکی یک روزه را درک می‌کنیم. به همین دلیل است که خود را همیشه در دسترس قرار می‌دهیم.

 

.images_1683882726_645e02e62a745.png

کلینیک دندانپزشکی  شبانه روزی مینوسا برای درمان‌های اورژانسی

در اینجا، در کلینیک دندانپزشکی  شبانه روزی مینوسا، اگر دندان درد دارید، مهم است که در اسرع وقت آن را درمان کنید. دندان درد نشانه مشکل زمینه‌ای یک دندان یا چندین دندان است. اگر درمان نشود، مشکلات دندانی مانند تورم ممکن است بدتر شود.

درمان زودهنگام مشکل دندانی تقریباً مطمئناً هزینه کمتر و راحت‌تر از زمانی است که مشکل بدتر شود. نادیده گرفتن دندان درد فقط مشکل را بدتر می‌کند. حتی اگر درد از بین برود. مشکل دندانی که باعث آن شده است همچنان باقی است. در واقع مشکل به تدریج بدتر می‌شود تا زمانی که توسط دندانپزشک درمان شود. دندان درد شما به طور تضمینی بلافاصله ناپدید می‌شوند.

در اینجا در کلینیک دندانپزشکی  شبانه روزی مینوسا اگر دندان شکسته‌ای دارید باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. انجام درمان مناسب می‌تواند دندان‌های شما را نجات دهد و همچنین دندان درد و ناراحتی شما را تسکین دهد. دندانپزشک مینوسا به مشکلات دندانی شما رسیدگی خواهد کرد.

شکستگی دندان به این معنی است که خود دندان مشکل دارد. دندان‌ها ممکن است به دلیل پوسیدگی زیاد، ساییدن زیاد یا پرکردگی قدیمی بشکنند. علت هر چه باشد، دندان شکسته باید فوراً تعمیر شود. داشتن دندان شکسته به این معنی است که داخل دندان کاملاً در معرض دید قرار می‌گیرد و اجازه می‌دهد تا باکتری‌ها به دندان حمله کنند و منجر به عفونت شوند. دندان شکسته نیز بسیار مستعد شکستگی است. مینوسا دندان شکسته شما را ارزیابی می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که دقیقاً چه چیزی برای حفظ دندان لازم است. ما گزینه‌ها و همچنین هزینه‌های مربوطه را بررسی خواهیم کرد. ما مراقبت‌های دندانپزشکی فوری و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهیم.

دندان را دوباره در جایش قرار می‌دهیم. آن را به دندان‌های مجاور آتل می‌کنیم، دندان کنده شده از جای خود حرکت نمی‌کند. بیماران می‌توانند برای لذت بردن از تعطیلات خود برگردند. ما همیشه ۲۴/۷ در دسترس هستیم. سعی کن هر چه زودتر بیای، هر چه زودتر بهتر.

انجام ایمپلنت در دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

برای بسیاری این سوال مطرح است که مشخصا جهت انجام ایمپلنت می توان به دندانپزشکی مینوسا مراجعه کرد یا نه، در زیر مشخصات این کلینیک دندانپزشکی شبانه جهت راحتی حال شما قرار داده شده است.

اگر پوسیدگی یا آسیب شدید دندان یا حتی بیماری لثه باعث از دست دادن یک یا چند عدد از دندان‌های شما شده است، در این شرایط مجبور هستید که برای بهبود کیفیت زندگی خود از پروتز دندان یا ایمپلنت دندان استفاده کنید.

امروزه اغلب افراد تمایل به ایمپلنت دندان یا همان کاشت دندان مصنوعی دارند زیرا پروتز دندان به‌راحتی از فک جدا می‌شود. معمولا جراحی ایمپلنت برای نصب ریشه دندان مصنوعی در استخوان فک، با بی‌حسی عمومی یا موضعی انجام می‌شود. تا چند روز بعد از آن نیز با عوارض موقتی مانند التهاب، درد و ناراحتی در چانه، گونه‌ها یا زیر چشم‌ها مواجه خواهید شد.

در صورت نصب نامناسب ایمپلنت دندان، احتمال بروز عفونت و بحرانی شدن وضعیت لثه و استخوان فک وجود دارد. حتی در مواقعی باید دوباره برای جراحی اقدام کنید. به‌همین‎دلیل، توصیه می‎کنیم به یک دندانپزشک متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

اطلاعات تماس دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

  • آدرس : تهران، میرداماد بعد از خیابان دکتر مصدق جنوبی (نفت جنوبی) پلاک ۲۵۸

 

تلفن : ۰۹۱۹۶۰۰۶۵۳۷

آدرس اینستاگرام

سایت:  https://minoosaclinic.com/

 

 

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.