انتخاب فروشگاه ساز ارزان فارسی

این روزها در پی گسترش شبکه اینترنت جهانی و تمایل روز افزون مردم نسبت به خریدهای اینترنتی، کسب و کارهای مختلف ناگریزند برای رسیدن به سود بیشتر، خود را با خواسته‌های مشتریان همگام ساخته و شغل خود را در بستر اینترنت بنا نهند. آمار خریدهای اینترنتی در عصر تکنولوژی و اینترنت نشان می‌دهد که کسب و کارهای بسیاری وارد این بستر شده‌اند. در این بین مشاغلی هستند که با وجود آگاهی از مزیت‌ها و لزوم داشتن کسب و کار اینترنتی، توانایی مالی راه اندازی وب سایت فروشگاهی به عنوان پایگاه فروش و ارائه خدمات را ندارند. اگر شما نیز از کارفرمایان کسب و کارهای اینترنتی هستید و یا به تازگی قصد ایجاد یک وب سایت فروش را دارید، احتمالا نام فروشگاه ساز ارزان به گوشتان خورده است. حتی ممکن است اطلاعات پراکنده‌ای راجع به فروشگاه ساز ارزان و نحوه خدمات‌دهی آن شنیده باشید اما آشنایی کاملی نسبت به این پلتفرم نداشته باشید.

پر واضح است که هر کارفرما باید برای کسب و کار اینترنتی خود یک پایگاه داشته باشد. این پایگاه در واقع همان وب سایت است که بسته به نوع خدمات قابل عرضه، قالب‌های متفاوتی دارد. این روزها فروشگاه‌های اینترنتی از کاربران بسیار زیادی برخوردارند چون در این نوع فروشگاه های آنلاین، صاحبین کسب و کار به دور از محدودیت‌های محلی و فراتر از مرزهای جغرافیایی محصولات خود را عرضه می‌کنند. طراحی سایت اولین قدم برای افتتاح یک فروشگاه آنلاین است اما از آنجا که این کار کاملا تخصصی است و به دانش برنامه نویسی و کد نویسی احتیاج دارد، مشاغل مختلف از طراحی آن عاجز اند و از طرفی چون هزینه‌های طراحی سایت بالا است، توان سفارش طراحی سایت را ندارند. به این ترتیب این کسب و کارها در دنیای مدرن امروزی که کاملا به اینترنت وابسته است، از رشد و موفقیت دور می‌مانند.

این در حالی است که امروزه سایت‌هایی با استفاده از نرم افزارهای تجارت الکترونیک به صاحبین مشاغل مختلف کمک می‌کنند که بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی و به راحتی، خودشان سایت فروشگاهی واقعی بسازنند و در آن به کسب و کار بپردازنند. به این ترتیب کارفرمایان می‌توانند بدون صرف هزینه و زمان زیاد و بدون دغدغه داشتن دانش‌های تخصصی به بالاترین درآمدها در بستر اینترنت برسند. ممکن است چنین چیزی کمی عجیب به نظر برسد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فروشگاه ساز ارزان یک پلتفرم خدماتی مانند هزاران نرم افزار تحت وب دیگر است و با وجود این برنامه هنوز هم طراحان سایت ‌های تخصصی و پیچیده جایگاه خود را در این حوزه حفظ کرده و مشتریان بسیاری دارند.

فروشگاه ساز ارزان چیست؟

قبل از این که به معرفی فروشگاه ساز ارزان فارسی بپردازیم و راجع به هزینه آن صحبت کنیم، بهتراست با این پلتفرم آشنا شوید. فروشگاه ساز یا نرم افزار تجارت الکترونیک به ابزاری گفته می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن تمام فرآیندهای ساخت یک فروشگاه آنلاین را در عرض چند دقیقه انجام دهید. این نرم افزار هر آن چیزی را که برای ساخت فروشگاه احتیاج دارید به صورت روان، سلیس و شفاف در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی فروشگاه آنلاین خود را ساخته و مدیریت کنید. فروشگاه اینترنتی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و قطعا مدیریت یک فروشگاه آنلاین برای افرادی که هیچ دانشی در خصوص طراحی و مدیریت سایت ندارند، کار دشواری به نظر می‌رسد. در حالی که فروشگاه ساز تمام این فرآیندهای ریز و جزئی را در یک محیط قابل درک و آسان جمع آوری کرده و ارائه می‌دهد.

در تعریف فروشگاه ساز می‌توان چنین گفت که این نرم افزار به عنوان زیرساخت فروشگاه آنلاین در وب سایت آن نصب می‌شود و صاحبین سایت‌ها می‌توانند به کمک آن به خرید و فروش بپردازنند. امکاناتی که این نرم افزار در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد، در رشد و موفقیت آن‌ها تاثیر بسیار چشمگیری دارد چون این پلتفرم با یکپارچه سازی برنامه‌ها باعث می‌شود تمام فرآیندها و اقدامات خرید و فروش کارآمدتر و سریع‌تر انجام شود. تمام خدماتی که کارفرمایان در قبال طراحی و بهینه سازی سایت‌ها انجام می‌دهند، هزینه‌هایی در بر دارد و پلتفرم فروشگاه ساز نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از فروشگاه سازها کاملا رایگان هستند اما اگر به خدمات پیچیده‌تری برای طراحی وب سایت احتیاج دارید باید از سایت سازها و فروشگاه سازهای پولی استفاده کنید. معمولا سایت‌هایی که نرم افزار فروشگاه ساز ارزان را ارائه می‌دهند دارای پلن‌های مبتدی تا حرفه‌ای بوده و برای هر دسته از خدمات، تعرفه متفاوتی دارند.

لزوم استفاده از فروشگاه ساز ارزان

اگر هنوز سایت خود را راه اندازی نکرده‌اید و به عنوان یک کارفرمای مبتدی هزینه سفارش طراحی سایت توسط آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ را ندارید، حتی هیچ دانشی نیز نسبت به کدنویسی سایت ندارید، می‌توانید از نرم افزار فروشگاه ساز استفاده کنید. با استفاده از این پلتفرم  می‌توانید به راحتی و با سرعت کسب و کار خود را در اینترنت آغاز کنید.  فقط کافی است با استفاده از Drag&Drop سایت را بر اساس نیازهای خود طراحی کنید. به این صورت که باید با استفاده از موس تمام ارکان‌ها و قسمت‌هایی که باید در سایت قرار بگیرند را در صفحه آن، جا نمایید. این بخش‌ها شامل: عکس، متن، ویدئو، منو دکمه‌ها و غیره می‌شود. انتخاب رنگ و اندازه بخش‌های مختلف سایت نیز به عهده و سلیقه خودتان می‌باشد. البته قبل از استفاده و حرکت درگ اند دراپ باید دامنه و هاست مناسب و سپس قالب متناسب با سایت را انتخاب کنید که فروشگاه ساز ارزان در تمام مسیر همراه شما است.

با استفاده از فروشگاه ساز، فروشگاه شما در تمام طول شبانه روز باز خواهد بود. بنابراین هیچ محدودیتی در عرضه کالا نخواهید داشت. اگر قالب مناسبی برای سایت فروش خود انتخاب کنید در تعداد فروش محصول نیز محدودیت نخواهید داشت. تمام فرآیندهای پرداخت آنلاین و تایید آن و ارسال کالا نیز به صورت خودکار انجام می‌شود و می‌توانید تجربه کاربری مناسبی برای مشتری به ارمغان آورید. این نرم افزار مدیریت تمام فرآیندهای فروش اینترنتی را به عهده دارد. ممکن است برایتان سوال پیش آید که چگونه این فرآیندها توسط فروشگاه ساز انجام می‌شود. در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

فروشگاه ساز ارزان چگونه عمل می‌کند؟

شما باید به عنوان کارفرمای سایت، تمام محصولات و خدمات قابل عرضه خود را در نرم افزار فروشگاه ساز ثبت کنید و سپس محصولات را دسته بندی کرده و فرآیند خرید آن‌ها را تنظیم کنید. وقتی کاربر به سایت شما رجوع کند، می‌تواند تمام محصولات را در دسته بندی‌های منظم با تمام مشخصات مشاهده کند. اگر مشتری محصولی را پسند کند، باید آن را در سبد خرید قرار داده و یک حساب کاربری ایجاد کند. معمولا سایت‌های فروش برای حفظ امنیت اطلاعات حساب مشتری دارای گواهی نامه امنیتی هستند. وقتی مراحل خرید و پرداخت توسط مشتری تکمیل شود، فروشگاه ساز با کمک افرونه‌ها هزینه ارسال کالا، زمان تحویل و سایر موارد را برای مشتری تعیین می‌کند.

مشتری موظف است در صفحه پرداخت اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کند. این نکته را در نظر داشته باشید که اطلاعات حساب مشتری به بانک پرداخت ارسال شده و پس از تکمیل سفارش، اطلاعات در بانک ذخیره می‌شود. بنابراین هیچ اطلاعاتی در فروشگاه ساز نمی‌ماند. پس از ارسال کالا، هزینه پرداختی آن از سوی بانک به حساب شما وارد می‌شود. فروشگاه ساز ارزان تلاش می‌کند که با سازمان‌دهی و کنترل خودکار، تمام فرآیندهای خرید را برای مشتری آسان کند. به این ترتیب مشتری خرید راحت و مطمئنی را تجربه کرده و به مشتری بالقوه سایت شما تبدیل می‌شود. این همان هدفی است که کسب و کارهای مختلف برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

گذشته از طراحی سایت و بهینه سازی ساختار آن، چگونگی مدیریت اصولی یک سایت فروشگاهی برای جذب مشتری بیشتر و تبدیل آن‌ها به طرفداران دائمی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به این که چنین کسب و کارهای آنلاینی از مشتریان بیشتری نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی برخوردارند، داشتن یک سیستم مدیریتی و نظارتی خودکار جزو ضرورت‌های داشتن فروشگاه آنلاین است. یک فروشگاه ساز ارزان می‌تواند تمام پروسه انتخاب، سفارش تا پرداخت و تحویل کالا به مشتری را مدیریت کند. محصولات قابل عرضه در هر سایت فروشگاهی در واقع یک ابزار تبادل به شمار می‌روند و تعامل پایداری را رقم می‌زنند. به همین دلیل باید این پروسه خرید و فروش به راحتی انجام شود. فروشگاه ساز می‌تواند ثبت سفارش، وضعیت آن، تغییرات احتمالی، صدور صورت حساب، گزارش‌های حسابداری و تراکنش، سازمان‌دهی و دسته بندی محصولات و گزارش تعداد موجودی‌ها و حتی اتمام موجودی و فاکتورهای بسیار دیگر را به صورت خودکار مدیریت کرده و گزارش می‌دهد.

قیمت فروشگاه ساز اینترنتی

شما باید برای طراحی سایت فروشگاهی دامنه، هاست و قالب‌های اختصاصی تهیه کنید که هر کدام هزینه مجزایی دارند. علاوه بر آن باید هزینه ارائه خدمات طراحی سایت را نیز به طراحان آن بپردازید. اگر دانش برنامه نویسی نداشته باشید، حتی در به روزرسانی و بهینه سازی سایت نیز دچار مشکل شده و به پشتیبانی آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ احتیاج پیدا می‌کنید. این در حالی است که اگر از پلتفرم فروشگاه ساز استفاده کنید، نه تنها هزینه‌های جاری شما به شدت کاهش می‌یابد، بلکه می‌توانید تمام این خدمات را به تنهایی و به سادگی انجام دهید. اگر فروشگاه ساز را به صورت محلی روی هاست خود نصب کنید، امکان استفاده از فروشگاه سازهای رایگان برایتان وجود دارد. در این صورت تنها برای قالب سایت و برخی افزونه‌ها هزینه پرداخت می‌کنید.

اگر فکر می‌کنید سایتتان به خدمات پیشرفته احتیاج دارد، می‌توانید از پلتفرم‌های غیر رایگان استفاده کنید که در این شرایط قیمت فروشگاه ساز با توجه به خدمات قابل عرضه آن تعیین می‌شود و در پلتفرم‌های مختلف متفاوت است. همان طور که پیش‌تر گفتیم سایت‌های سرویس دهنده فروشگاه ساز خدمات خود را دسته بندی کرده و قالب‌های طلایی، نقره‌ای و برنز یا مبتدی و حرفه‌ای ارائه می‌دهند. سرویس‌هایی که امکانات بیشتری داشته باشند مسلما گران‌تر هستند. بنابراین بهتر است بر اساس نیاز سایت از سرویس مناسبی استفاده کنید.

مطلب مرتبط : مقایسه فروشگاه سازهای ایرانی + جدول قیمت

فروشگاه ساز ارزان پوپش

فروشگاه ساز پوپش از قدیمی‌ترین و معتبرترین فروشگاه ساز فارسی در ایران است که خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی را از طریق درگ اند دراپ ارائه می‌دهد. با استفاده از سایت ساز پوپش فقط با یک موس می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را بسازید. نکته اینجا است که پوپش فروشگاه ساز پولی است. تعرفه فروشگاه ساز فارسی پوپش بسیار مناسب و ارزان است. شما می‌توانید با فروشگاه ساز پوپش یک سایت کامل با ساختار زیبا و استاندارد را با قیمت بسیار پایین بسازید. اگر به امکانات پیشرفته‌تری احتیاج دارید، می‌توانید از بسته‌های گران‌تر پوپش متناسب با بودجه خود استفاده کرده و نیازهای سایت را برطرف سازید. شما می‌توانید با خرید هر بسته فروشگاه ساز پوپش یک دامنه، سرویس میزبانی هاست و ویرایشگر حرفه‌ای را دریافت کرده و ساییتان را به سلیقه خود طراحی کنید.

شما می‌توانید از قالب‌های آماده و ویرایشگر پیشرفته پوپش برای به روزرسانی، ویرایش مجدد و تغییرات آنلاین در بخش‌های مختلف وب سایت استفاده کنید. در نتیجه دیگر به طراح سایت یا دانش کدنویسی احتیاجی ندارید.به  این ترتیب می‌توانید با هزینه‌ای معقول و ارزان، صاحب یک سایت قدرتمند فروشگاهی شوید. تمام مراحل ساخت سایت تنها در چند دقیقه انجام می‌شود. شما می‌توانید به سلیقه خود سایت را طراحی کرده، تغییرات را در قالب‌های آماده ایجاد کرده و با فشردن یک کلید، آن‌ها را ذخیره کنید. زمان ساخت فروشگاه با توجه به امکانات آن متغیر است.

یک نکته مهم در خصوص فروشگاه ساز فارسی ارزان پوپش وجود دارد و آن‌ هم این است که این سرویس با وجود این که پولی است بیش از هزار مشتری فعال دارد و در حدود یک دهه فعالیت خود پروژه‌های موفقی را در کارنامه خود ثبت کرده است. بنابراین وقتی از یک فروشگاه ساز ارزان صحبت می‌کنیم و یا قیمت فروشگاه ساز پوپش را مورد بررسی قرار می‌دهیم، به هیچ وجه خدمات این سایت ساز را زیر سوال نمی‌بریم. پوپش جزو استارتاپ‌های برتری است که اولین بار در ایران از روش Drag&Drop برای ساخت فروشگاه آنلاین بدون کدنویسی استفاده کرده و به متقاضیان بسیاری کمک نموده که بدون دانش تخصصی برنامه نویسی و تنها با حرکت موس یک سایت واقعی برای فروش محصولات خود بسازند.

چگونه با سایت پوپش ارتباط برقرار کنیم؟

ساختار ساده پوپش این امکان را برای شما فراهم ساخته که به سرعت سایت اختصاصی خود را بسازید. برای این منظور می‌توانید از طریق لینک زیر وارد این فروشگاه ساز فارسی شده و پس از پرداخت از طریق درگاه امن سایت، به پنل مدیریت دسترسی پیدا کرده و در عرض پنج دقیقه سایت خود را داشته باشید. فروشگاه ساز و اپلیکیشن ساز پوپش متعلق به شرکت مسیر رویایی پارس است و دارای گواهی نامه تایید و ثبت نرم افزار از اداره‌های ذی ربط می‌باشد.

فروشگاه ساز پوپش

امتیاز شما برای این مقاله
3 نظرات
  1. مهرداد می گوید

    پییشنهاد میکنم از سایت ساز رودان شاپ استفاده کنید چون بهترین هاستینگ رو مناسب با کسب کارتون براتون انتخاب میکنه و میتونید کامل به هاستینگ دسترسی داشته باشید

  2. محمد می گوید

    ممنون بابت مقاله مفیدتون . سایت ساز رایگان فارسی هم داریم ؟

    1. سعید می گوید

      پیشنهاد میکنم از سایت ساز رایگان استفاده نکنی چون یا هاستینگ های ضعیفی دارن یا برای فروش درصدهای زیادی میگیرن .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.