آیا ترکیه برای مهاجران خوب است؟

گاهی اوقات بازنشستگانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند از ما می پرسند که آیا ترکیه برای مهاجران خوب است؟ ما از صمیم قلب می گوییم بله. این مقصد مهاجرتی دلایل زیادی برای مبادله کشور خود و ایجاد حرکت برای زندگی در اینجا در تمام طول سال ارائه می دهد. حرف ما را هم قبول نکنید. در سراسر کشور، هزاران نفر از مهاجران در خارج از کشور رشد می کنند و آن را به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در خارج از کشور طبقه بندی می کنند. تنها در منطقه تور آنتالیا بیش از ۹۰ ملیت در کنار هم وجود دارند. سایر مقاصد با جوامع خارجی عبارتند از فتحیه، بدروم و تور استانبول استانبول. اما دقیقاً چه دلایلی وجود دارد که ما مردم را به بازنشستگی در اینجا تشویق می کنیم؟

چرا ترکیه برای مهاجران خوب است؟

۱: کم هزینه زندگی

به نقل از آژانس گلبرگ سیر برای خارجی ها، یک دلیل اصلی برای انتخاب ترکیه مقرون به صرفه بودن است. نرخ مبادله بین ارزها به این معناست که مهاجرانی که مستمری دریافت می کنند اکنون لیر ترکیه بیشتری نسبت به گذشته دریافت می کنند. اگرچه اجاره بها می تواند بالا باشد، اما هر کسی که دارای ملک است از هزینه پایین اداره یک خانوار سود می برد. بسیاری از مهاجران نیز به دلیل بازارهای هفتگی محلی، قبض غذای کمی را متحمل می شوند. یک نکته برای کسانی که ملکی را در کشور خود فروخته اند این است که یک حساب بانکی با بهره بالا برای پس انداز در نظر بگیرند. بسیاری از مردم به آنها پول واریز می کنند، پس از پرداخت مالیات، سود آن را ماهیانه برداشت می کنند و بدون دست زدن به ارزش خالص آنها، درآمد اضافی به دست می آورند.

۱۵ کاری که دوست دارم در آنتالیا انجام دهم!

۲: فرآیند اقامت ساده

مهم نیست که در کجا در خارج از کشور زندگی می کنید، مهاجران باید از ویزای توریستی خارج شده و مجوز اقامت را دریافت کنند. این جایی است که ترکیه برتری دارد زیرا، پس از آزمون و خطای بسیار، آنها فرآیند خود را ساده و ساده کردند تا اطمینان حاصل شود که مهاجران به سرعت و به راحتی ساکن می شوند. علاوه بر این، هر کسی که ملکی به ارزش ۲۵۰۰۰۰ دلار خریداری می کند و متعهد می شود آن را حداقل برای سه سال نگه دارد، می تواند از طریق طرح سرمایه گذاری برای شهروندی درخواست دهد، که به خارجی ها تقریباً همان حقوقی را می دهد که بومی های ترکیه – بیشتر در مورد روند اقامت .

۳: مراقبت های بهداشتی عالی

هر فرد خارجی هنگام مهاجرت به ترکیه باید از بیمه درمانی استفاده کند. افراد زیر ۶۵ سال باید اقامت خود را دریافت کنند. دو نوع طرح بیمه وجود دارد. یکی سیستم دولتی SGK است که بسیار محبوب است. دیگری بیمه درمانی خصوصی است. آنچه هر دو تضمین می کنند دسترسی به مراقبت های بهداشتی عالی است. ترکیه در ۲۰ سال گذشته صنعت پزشکی خود را دوباره اختراع کرده است و مکان هایی مانند ازمیر به عنوان داشتن یکی از بهترین بیمارستان های ترکیه مورد احترام قرار گرفته اند. علاوه بر این، ترکیه همچنین برای روش های زیبایی خود مانند کارهای دندانپزشکی و کاشت مو امتیاز کسب می کند. چنین برتری شخصی پزشکی در صنعت است.

۴: آب و هوای ایده آل

بسیاری از خارجی هایی که به دنبال یک زندگی جدید در خارج از کشور هستند، نور خورشید را در لیست خود قرار می دهند، و اینجاست که ترکیه برای ارائه اقلامی از آن وارد عمل می شود. این کشور دارای چندین منطقه آب و هوایی مختلف است، و منطقه مدیترانه جایی است که می توان برای زمستان های معتدل و تابستان های گرم که دما اغلب به ۴۰ درجه می رسد، حرکت کرد. مکان هایی مانند آنتالیا حداکثر ۳۰۰ روز در سال آفتابی هستند. جای تعجب نیست که مهاجران می خواهند به طور دائم در اینجا زندگی کنند.

۵: سبک زندگی در فضای باز

بنابراین طبیعتا با توجه به آب و هوای زیبا، اقامت مهاجر در ترکیه به معنای سبک زندگی در فضای باز است. این واقعیت را با این واقعیت که ترکیه سواحل بسیار زیبایی ارائه می دهد، در نظر بگیرید، و شما می توانید تمام روز را در زیر آفتاب ترکی بگذرانید. البته، هر چند، بسیاری از فعالیت های دیگر در انتظار کسانی است که می خواهند فعال شوند. بلک پایتخت گلف ترکیه است، در حالی که مسیر آنتالیا به فتحیه نیز بخشی از مسیر پیاده روی Lycian Way است. آنتالیا مرکزی برای ورزش‌های ماجراجویی در فضای باز مانند دره نوردی و رفتینگ در آب‌های سفید است، در حالی که علاقه‌مندان به تاریخ می‌توانند منتظر هزاران مکان تاریخی باشند که برای کاوش هیجان‌انگیز هستند. جدای از آن، به باشگاه‌های محلی بپیوندید تا در سرگرمی‌هایی مانند نقاشی و عکاسی یا گروه‌های خیریه شرکت کنید که به جامعه محلی که در آن ساکن شده‌اند کمک مالی می‌کنند.

زیباترین استخرهای استانبول کدامند؟

۶: غذای سالم و خوشمزه

وقتی با غذاهای لذیذ ترکیه و اصرار این کشور بر مواد تازه و سالم روبرو می شوید، اقامت در زندگی خارج نشینی حتی بهتر می شود. اگرچه فست فود تجارت پرخروشی است، اما همه ترک ها قبول دارند که چیزی بهتر از یک غذای خانگی و سنتی وجود ندارد. البته، برای عصرهایی که بیرون از خانه غذا می خورید، همه شهرهای بزرگ و استراحتگاه های ساحلی رستوران های مختلفی را ارائه می دهند که غذاهای بین المللی متنوعی را سرو می کنند. هنگامی که به ترکیه بازنشسته می شوید، انتظار داشته باشید که ترجیحات آشپزی شما برای بهتر شدن تغییر کند.

۷: بازار مسکن

یکی از دلایلی که ترکیه بر سایر مکان ها برای بازنشستگی مانند اسپانیا یا فرانسه پیروز می شود، شاخص قیمت عالی مسکن است. در حالی که این مقاصد اغلب به معنای صرف بیش از ۱۰۰۰۰۰ پوند برای ملک مناسب است، ترکیه نیمی از قیمت خانه را ارائه می دهد. علاوه بر این، در طی ۲۰ سال گذشته، آنها در بازار مسکن سرمایه گذاری مجدد کرده اند و نتیجه آن خانه های جدید و مدرنی است که دارای آخرین فناوری، دکوراسیون و طراحی داخلی هستند. در واقع، هنگام نقل مکان به ترکیه، به زودی خانه ای پیدا خواهید کرد که شبیه قلعه شما باشد. نمونه کارها ما از آپارتمان ها و ویلاهای فروشی در ترکیه را ببینید .

۸: شوک فرهنگی حداقلی

افراد تازه وارد به ترکیه گاهی اوقات از دلتنگی رنج می برند، اما به ندرت می شنویم که کسی از شوک بین فرهنگی رنج می برد. البته، اگر به شرق یا شهرهای بزرگ محافظه‌کار رفته‌اید، اگر آفتاب، دریا، شن زیاد می‌خواهید، با مشکل مواجه خواهید شد. با این حال، بسیاری از مهاجران در شهرهای توریستی سواحل دریای اژه و مدیترانه ساکن می شوند. این به لطف محیط چند ملیتی و مردم محلی انگلیسی زبان، آنها را قادر می سازد تا به سرعت خود را با زندگی روزمره وفق دهند.

۹: دوستان جدید و جوامع خارجی

صرف نظر از ملیت شما، اگر می خواهید زندگی اجتماعی خود را تقویت کنید، ترکیه مکانی برای انجام این کار است. سبک زندگی در فضای باز که در بالا ذکر شد به این معنی است که ملاقات با دیگران و ایجاد دوستی های بالقوه آسان است. با این حال، همسایگان ترک جدید خود را فراموش نکنید. این ملت به مهمان نوازی شهرت دارد و ترک ها همیشه با آغوش باز پذیرای خارجی ها هستند.

۱۰: مکان های زیبایی طبیعی

زندگی در ترکیه یعنی زندگی در یک کشور فوق العاده زیبا. برای بازنشستگانی که زمان زیادی در اختیار دارند، اگر برای سفر وقت بگذارید، زندگی مهاجرتی افزایش می یابد. استانبول که زمانی پایتخت حاکم سابق امپراتوری های بیزانس و عثمانی بود، برترین نقطه توریستی کشور است و پس از آن آنتالیا، که به خاطر سواحل زیبا و مکان های تاریخی معروف است، قرار دارد. البته، کاپادوکیا با مناظر ماه مانند خود، مانند فتحیه، مکان های زیبایی طبیعی مانند دره پروانه ها و تنگه ساکلیکنت، یک مکان ضروری است.

۱۱: راهنمای مهاجرتی برای زندگی در ترکیه

بنابراین، این ده دلیل خوب است که چرا ترکیه برای مهاجران خوب است. اگر تصمیم خود را گرفته اید که مهاجرت به کشور همان کاری است که می خواهید انجام دهید، راهنمای مهاجرت ما مفید خواهد بود. با بحث در مورد تمام مسائل عملی مانند بانکداری، موانع زبانی، خرید ملک و محل زندگی مهاجران، این راهنمای مفید سفر شما را آغاز می کند.

اگر برای تولید محتوا بهینه سازی سده و رشد سئو سایت به یک سئوکار نیاز دارید با ما در ارتباط باشید

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.