آموزش تخصصی و رایگان المنتور

راه‌اندازی سایت برای همه مشاغل و کسب و کارها به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. این روزها کسب و کارهای مختلف برای خرید و فروش آنلاین، معرفی محصولات و خدمات، گسترش کسب و کار و افزایش درآمد دست به طراحی سایت می‌زنند. طراحی سایت با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. یکی از سیستم‌های مدیریت محتوا که کاربرد فراوانی در طراحی سایت دارد و به راحتی و در سریع‌ترین زمان با استفاده از آن می‌توان یک سایت طراحی کرد، سیستم وردپرس است. یکی از افزونه‌ها و صفحه‌سازهای پیشرفته و پرطرفدار وردپرس نیز المنتور نام دارد. با آموزش المنتور می‌توان بدون هزینه‌های سنگین هر قسمت از سایت را مطابق میل خود تغییر داد. برای آشنایی بیشتر با آموزش المنتور تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

المنتور (Elementor) چیست؟

المنتور یکی از افزونه‌های پیشرفته و پرطرفدار وردپرس است که با استفاده از آن می‌توان در کمترین زمان و بدون کد نویسی یک سایت بسیار زیبا و حرفه‌ای طراحی کرد. یکی از بهترین روش‌ها برای طراحی و ویرایش سایت در هر قالبی آموزش المنتور است. آموزش المنتور به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های موجود در این ویرایشگر طراحی و دیزاین سایت شرکتی، فروشگاهی، شخصی و غیره را بدون کد نویسی و با سلیقه شخصی خود تغییر دهید. این افزونه با همه افزونه‌های سیستم وردپرس سازگار است و به شخصی‌سازی سایت کمک می‌کند.‌ برای کار با این افزونه حتما لازم نیست که به دانش برنامه‌نویسی تسلط داشته باشید.‌ فقط باید نحوه کار با وردپرس را بدانید.

ویژگی‌های کاربردی و مهم المنتور

افرادی که قصد دارند آموزش المنتور را یاد بگیرند، باید با ویژگی‌های این افزونه پیشرفته آشنایی کامل داشته باشند. با کسب اطلاعات کافی درباره المنتور متوجه خواهید شد که چرا افراد طراحی سایت با این افزونه و بدون کد نویسی را به روش‌های دیگر ترجیح می‌دهند. ویژگی‌ها و قابلیت‌های المنتور به شرح زیر است.

  • امکان ویرایش راحت صفحات سایت

رابط کاربری این افزونه کاربرپسند و فوق‌العاده راحت است به طوری که حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند با آن کار کنند. با این ویژگی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن سایت دلخواه خود را راه‌اندازی کنید‌. پیش نمایش فعال سایت در صفحه طراحی به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این افزونه‌ی پرکاربرد وردپرس به شمار می‌رود. در واقع با این قابلیت می‌توان تغییر ویجت‌ها را به صورت زنده مشاهده کرد و به راحتی به تغییرات ایجاد شده در آن پی برد‌. این ویژگی کاربردی در افزونه‌های دیگر وجود ندارد.

  • امکان جابه‌جایی ویجت‌ها با Drag و Drop

در این افزونه قابلیتی وجود دارد که در آن می‌توان‌‌ جابه‌جایی ویجت‌ها را با استفاده از  Drag و Drop یا کشیدن و رها کردن انجام داد تا در نهایت به طرح مورد نظر و دلخواه خود رسید.  این کار برای کاربران مبتدی نیز بسیار راحت است. اگر صفحات سایت با سلیقه جا‌به‌جا شوند، یک سایت بسیار رویایی و زیبا طراحی خواهد شد.

  • امکان تغییر دادن اندازه صفحه

یکی دیگر از قابلیت‌های افزونه المنتور پرو امکان تغییر دادن سایز و اندازه صفحه و همچنین  قسمت‌های داخلی صفحه در قالب وردپرس می‌باشد. با استفاده از این افزونه به راحتی می‌توان طول، عرض صفحه را در قالب‌هایی خلاقانه کوچک‌تر یا بزرگتر کرد.

  • متن باز بودن افزونه المنتور

متن باز بودن افزونه به عنوان بهترین قابلیت در بین برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان وب شناخته می‌شود‌. با کمک این قابلیت می‌توان هر تغییری که به بهبود افزونه کمک می‌کند، انجام داد. متن باز بودن همه برای سازنده افزونه، هم برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان و هم برای کاربران اینترنت فواید زیادی دارد. برای تغییرات بهینه لازم نیست که یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای باشید. آشنایی با کدهای css کفایت می‌کند. در صورت عدم آشنایی با کدهای css برای جلوگیری از مشکلات در سایت این کار را به یک فرد متخصص بسپارید.

  • امکان دخیره‌سازی صفحات در افزونه

افرادی که طراحی سایت می‌کنند و دارای چند سایت مختلف هستند، می‌توانند با آموزش المنتور همه صفحات ساخته شده را در این افزونه ذخیره‌سازی کنند و سپس وارد سایت‌‌های دیگر وردپرس شوند. با استفاده از این ویژگی دیگر لزومی ندارد که برای ایجاد صفحات جدید و طراحی سایت زمان زیادی را هدر دهید. با ایجاد صفحات در یک سایت و استفاده از آن در وب‌سایت‌های دیگر کار شما راحت‌تر خواهد شد. صفحات آماده را حتی همکاران و دوستان نیز استفاده می‌کنند.

  • سازگاری با افزونه‌های سئو

سئو و بهینه‌سازی سایت نقش بسیار مهمی در کسب رتبه‌های برتر موتورهای جستجو مانند گوگل دارد. قالب وردپرس افزونه‌های سئوی بسیار قدرتمندی دارد و همه آن‌ها با افزونه Elementor هماهنگ هستند و هیچ آسیبی به سئو سایت وارد نمی‌کند.

  • طراحی واکنش‌گرا و ریسپانسیو

همه قسمت‌های سایت که با استفاده از آموزش المنتور ویرایش و ساخته شده‌اند، واکنش‌گرا و ریسپانسیو هستند. با استفاده از این ویژگی سایت به خوبی در همه نمایشگرها مانند کامپیوتر، تلفن‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و غیره به نمایش در می‌آید.

  • سرعت بسیار بالا

سرعت بالا یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و کاربردی  افزونه‌ی المنتور پرو به شمار می‌رود و سرعت بارگذاری در وب‌سایت را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. با این افزونه کاربران با ورود به سایت هیچ کاهشی در سرعت سایت احساس نمی‌کنند‌.

المنتور پرو چه تفاوتی با المنتور رایگان دارد؟‌

 نسخه رایگان این افزونه برای طراحی صفحات سایت دارای ۴۰ المان مختلف است که برخی از نیازها را رفع می‌کند‌. البته این نسخه نسبت به المنتور پرو محدودیت‌های بیشتری دارد و برای ویرایش صفحات مناسب‌تر است. برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر این افزونه باید نسخه پرو یا پولی آن را خریداری نمایید. ساخت فرم های متعدد، امکان سفارشی سازی css و اضافه کردن فونت‌های سفارشی، امکان طراحی فوتر، هدر و بخش‌های مختلف سایت، تنوع بالای ویجت‌ها و صفحات، طراحی صفحات ووکامرس، قابلیت ساخت انواع پاپ آپ، بهره مندی از جلوه های حرکتی و غیره امکاناتی هستند که فقط در نسخه پرو این افزونه وجود دارند. انتخاب نسخه رایگان یا پولی این افزونه به خود فرد بستگی دارد. برای خرید نسخه پرو حتما باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مطمئن مراجعه شود‌.

آموزش المنتور برای طراحی سایت چه فایده‌ای دارد؟

همه برنامه‌نویسان و طراحان سایت از قدرت‌ بالای افزونه المنتور پرو در صفحه‌سازی باخبر هستند‌. با استفاده از آموزش المنتور به عنوان یک افزونه پرطرفدار وردپرس دیگر هیچ محدودیتی برای طراحی سایت وجود نخواهد داشت. مزایای آموزش المنتور شامل عبارتند از: ارائه بسیار جذاب و تدریس صفر تا صد کار با این افزونه، پروژه محور بودن دوره‌های آموزشی برای تسلط بهتر کارآموزان، پشتیبانی منتور با ایجاد هر مشکل یا ابهامی در انجام پروژه، قیمت مناسب نسخه پرو، کیفیت بالای آموزش، آموزش نحوه استفاده از المنت‌ها و کار با ستون‌ها، نحوه استفاده از ویدئو در بک‌گراند و غیره. بعد از اتمام دوره آموزشی شما قادر خواهید بود که به راحتی یک سایت کاملا حرفه‌ای را در زمانی کوتاه و بدون کد نویسی طراحی کنید.

مشاهده آموزش های رایگان المنتور

اگر قصد دارید در دوره‌های طراحی سایت بدون کد نویسی و یا آموزش رایگان المنتورشرکت کنید میتوانید به آموزش المنتور در وب‌سایت المنتور سایت با آدرس اینترنتی https://elementor-site.ir مراجعه کنید. این سایت به عنوان بهترین مرجع آموزش‌های تخصصی Elemdntor و فروش المنتور پرو  خدمات خود را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت در دوره‌های آموزشی المنتور سایت برای افرادی که می‌خواهند به صورت اصولی طراحی سایت را یاد بگیرند، کسانی که تمایل دارند در خانه درآمد کسب کنند و یا مدیرانی که می‌خواهند با نظر و سلیقه خود سایت کسب و کار خود را طراحی کنند، بسیار مفید خواهد بود.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.