آشنایی با هاست ایران مگ | راهنمای جامع برای فعالان حوزه وب

مجله ‌هاست ایران سال‌ها است در زمینه‌های تخصصی گوناگون مانند سرویس‌های میزبانی وب، مدیریت شبکه و… تولید محتوا می‌کند؛ و مطالب دست‌اول و کاربردی را در اختیار افرادی که نیاز به این اطلاعات دارند قرار می‌دهد.

افرادی که کسب و کارشان را در دنیای آنلاین ساخته‌اند، یا افرادی که می‌خواهند به صورت آنلاین فعالیتی را شروع کنند باید اطلاعاتشان همیشه به روز باشد و از منابع معتبر برای به دست آوردن این اطلاعات استفاده کنند.

مجله اینترنتی‌ هاست ایران یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعالان حوزه وب محسوب می‌شود. این مجله از سال ۹۵ شروع به کارکرده و اخبار به روز دنیای وب مانند افزایش یا کاهش قیمت دامنه‌های بین‌المللی و داخلی، جدیدترین سرویس‌های اینترنتی که برای استفاده عرضه شده‌اند و آخرین آپدیت‌هایی که برای CMSهای مشهور مانند وردپرس ارائه شده را پوشش می‌دهد.

معرفی مجله اینترنتی ‌هاست ایران

مجله اینترنتی ‌هاست ایران این امکان را برای همه افرادی که به گوشی هوشمند، تبلت یا کامیپوتر دسترسی دارند فراهم کرده که در اوقات فراغتشان بتوانند اطلاعات خودشان را در زمینه خدمات خرید دامنه، سرویس‌های میزبانی وب یا رفع مشکلات رایج وب‌سایت‌های مختلف به روز کنند.

این مجله جامع توسط یک تیم متخصص و حرفه‌ای اداره می‌شود و تمام اطلاعاتی که در آن درج شده به روز و جدید هستند؛ بنابراین با کمک مجله اینترنتی‌ هاست ایران می‌توانید آخرین اطلاعاتی که در حوزه وب و سرویس‌های میزبانی وب وجود دارد را در اختیار داشته باشید. در ادامه برخی از دسته‌بندی‌هایی که این مجله حرفه‌ای وب دارد را جهت شناخت بهتر آن معرفی کرده‌ایم.

بخش آموزشی مجله‌ هاست ایران

رفع خطاهای رایج وب مانند خطای ۴۰۴، خطای ۴۰۳ یا مشکلاتی که در پایگاه داده‌ها و کنترل پنل­ها رخ می‌دهد گاهی به اندازه‌ای پیچیده می‌شود که مدیر وب‌سایت چند ساعت یا چند روز با آن درگیر است. اگر سایتی که دارید پربازدید است و خدمات یا محصولات خاصی را ارائه می‌دهد، لازم است که همیشه به روز باشد و خطاهای متداول آن را رفع کنید.

چون بروز هر خطا باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت شده و تجربه ناخوشایندی را برای کاربران رقم میزند. در مجله اینترنتی ‌هاست ایران دیتابیس یا پایگاه داده را نیز معرفی کرده‌ایم، تا کسانی که قصد ورود به دنیای وب را دارند یا می‌خواهند دانش خودشان را در این زمینه افزایش دهند بتوانند در قالب یک مطلب جامع پایگاه داده‌های رایج، کاربرد پایگاه داده و مزایا و معایب آن را بشناسند.

علاوه بر معرفی پایگاه داده‌ها، راهکارهای حرفه‌ای افزایش سرعت سایت و پلاگین­ها و افزونه‌های امنیتی وردپرس نیز در مجله هاست ایران معرفی شده‌اند، تا حتی کسانی که وب‌سایت خودشان را با این سیستم مدیریت محتوا ساخته‌اند بتوانند سایتی سریع، امن و پرمخاطب داشته باشند.

در این مجله مطالب تخصصی مانند معرفی Whm، کنترل پنل Cpanel و تفاوت آن‌ها نیز برای شناخت بهتر نحوه مدیریت وب‌سایت‌ها و میزبانی آن‌ها ارائه شده است. تا مدیران وب‌سایت‌ها، وب مسترها و کسانی که نیاز به دریافت خدمات در این زمینه دارند بتوانند اطلاعات خودشان را در این زمینه افزایش دهند.

تازه‌ترین خبرهای دنیای وب

کسانی که در دنیای آنلاین فعال هستند همیشه ترندهای روز و خبرهایی که پیرامون مسائل مهم مطرح می‌شود را دنبال می‌کنند. یکی از این خبرها گران شدن دامنه‌های بین‌المللی است. کسانی که زودتر از سایرین به این اخبار دسترسی داشته باشند می‌توانند قبل از تغییر قیمت دامنه‌هایی که در دسترس دارند را تمدید کنند؛ و هزینه‌ای که ممکن است تمدید دامنه‌ها برای یک یا چند سال آینده برایشان داشته باشد را کم کنند.

همچنین، در اخباری که‌ هاست ایران در مجله‌اش منتشر می‌کند می‌توانید ردپای خبرهایی مانند برگزاری جشنواره‌های وب و … را نیز مشاهده کنید؛ و همیشه اطلاعات دست‌اول در این زمینه داشته باشید.

یادگیری مفاهیم جدید دنیای وب

برای افرادی که به تازگی وارد دنیای وب شده‌اند یا دانش خودشان را در این زمینه به روز نکرده‌اند مفاهیمی مانند ابر و هاست ابری ناشناخته و جدید است. در هاست ایران می‌توانید اطلاعات کامل و جامعی را درباره این مفاهیم به دست بیاورید و سرویس‌های میزبانی مانند سرور ابری، سرور مجازی و… را بهتر بشناسید.

در این بخش می‌توانید مفاهیمی مانند Cloud Mining، استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها، نحوه کار با سایت سازها و روش‌های راه‌اندازی یک کسب و کار از صفر تا نقطه رسیدن به درآمد را بشناسید. اگر اهل راه‌اندازی استارتاپ هستید و می‌خواهید با تیم سازی و مفاهیم استارتاپ­ها آشنا شوید هم مجله هاست ایران می‌تواند کمکتان کند.

یادگیری وب مستری و شناخت سرویس‌های میزبانی وب

وب مسترها به عنوان یکی از هسته‌های اصلی وب‌سایت‌های مختلف شناخته می‌شوند؛ و یک وب مستر حرفه‌ای باید با مفاهیمی مانند نحوه تحلیل وب‌سایت با کمک ابزارهای آنالیتیکس، سرچ کنسول و… آشنا باشد. شناخت سیستم‌های مدیریت محتوا، تخصص در زمینه گوگل ادوردز و یادگیری اصول طراحی سایت برای بهبود تجربه کاربری از دیگر موارد مورد توجه برای وب مستری است.

در هاست ایران تمام نکاتی که یک وب مستر از صفر تا صد باید یاد بگیرید را ارائه کرده‌ایم. با کمک این مطالب می‌توانید به صورت رایگان وب مستری را یاد بگیرید و در این زمینه متخصص شوید.

برای تکمیل دوره وب مستری و راه‌اندازی کسب و کار شخصی سرویس‌های متنوع میزبانی وب هم در این مجله به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته‌اند. با کمک این آموزش‌ها می‌توانید درباره سرویس‌های میزبانی وب و کنترل پنل های مختلف مانند سی پنل، دایرکت ادمین و پلسک اطلاعات به دست بیاورید؛ و کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید.

یادگیری ترفندهای کاربردی و مهم دنیای وب

برای اینکه یک فرد فعال و حرفه‌ای در دنیای وب باشید باید مواردی مانند احراز هویت در سامانه ایرنیک یا نحوه پیشگیری از حملات گسترده به وب‌سایتتان را هم یاد بگیرید.

شناخت مفاهیم پایه‌ای شبکه مانند Cache-Control، TLS، پهنای باند مورد نیاز یک وب‌سایت و… می‌تواند در ابتدای شروع ورود به دنیای وب یا ارتقاء کسب و کارتان کمک کننده باشد.

چون افراد کمی در این باره اطلاعات دارند و مطالعه مفاهیم کلی مدیریت و شبکه می‌تواند شما را نسبت به رقبایتان و سایر کسانی که در این زمینه دانشی ندارند متمایز کند.

شناخت سیستم‌های مدیریت محتوا

اغلب افراد به محض مطرح شدن موضوع تولید محتوا و سیستم‌های مدیریت محتوا نام وردپرس به ذهنشان می‌رسد. در صورتی که وردپرس تنها یکی از CMS های ارائه شده در این زمینه است.

اگر قصد دارید با سایر سیستم‌های مدیریت محتوا یا سرویس‌هایی که برای راه‌اندازی فروشگاه ارائه شده‌اند آشنا شوید؛ مجله ‌هاست ایران سرویس‌هایی مانند OpenCart، Drupal، Joomla و حتی نحوه دانلود رایگان قالب HTML ایمیل را ارائه کرده است.

همچنین در این مجله می‌توانید با ترفندهای کاربردی مانند نحوه تحقیق درباره کلمات کلیدی، روش‌های بهینه‌سازی وب‌سایت‌های وردپرسی و پلاگین های پرطرفدار آشنا شوید؛ و وب‌سایتتان را روز به روز بهینه کرده و یک سایت حرفه‌ای داشته باشید.

و در انتها…

تیم ‌هاست ایران از افراد متخصص و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف مانند مدیریت شبکه، سرویس‌های تولید محتوا، متخصصین حوزه میزبانی وب و… تشکیل شده است؛ و در این مجله، متخصصان دانشی که پس از فعالیت چندین ساله در زمینه‌های گوناگون کسب کرده‌اند را به رایگان در اختیار کسانی که می‌خواهند فعالیت حرفه‌ای در دنیای وب داشته باشند قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات به روز درباره سرویس‌های مختلف تولید محتوا، آموزش‌های کامل وب مستری و… با مجله اینترنتی ‌هاست ایران (mag.hostiran.net) همراه باشید.

منبع : همیار وب

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.