فروش قالب وب سایت پیکور

همین اول عرض کنم که خدائیش خیلی روی فارسی سازی و اضافه کردن کلی امکانات روی قالب وردپرس سایت خودمون و همینطور روی سریع بالا آمدن و حجم پایینش در حالی که ساده و خیلی هم خوب و قشنگ باشه ، زحمت کشیدیم و چندین هفته وقت برد ، اما امروز بهتون یک مژده میدیم که تصمیم گرفتیم که قالب رو روی سایت قرار بدیم و با یه قیمت مناسب به فروش برسونیمش.

برخی امکانات و ویژگی های قالب وردپرس سایت پیکور

توسط خودمون فارسی سازی شده و به شکل مجله ای درآمده و قالب اختصاصی هستش. حجم بسیار پایین قالب و سرعت بالا آمدن بسیار خوب آن به همراه سادگی و زیبایی قالب. دارای نظرات تو در تو و نمایش تصویر آواتار نظر دهنده. دارای جعبه درباره نویسنده همراه با نمایش تصویر نویسنده در انتهای هر مطلب و پشتیبانی از سایت های دارای چند نویسنده. نمایش لینک های مرتبط با نوشته در کادر مخصوص برای نگه داشتن بازدید کننده داخل سایت و دیدن مطالب گذشته سایت. امکان به اشتراک گذاری نوشته ها به سهولت توسط بازدید کننده برای دوستان خود. نمایش اطلاعات نوشته ، دفعات بازدید ، تاریخ شمسی ، نویسنده ، موضوع نوشته به همراه لینک. دارای منوی آبشاری و موضوعات و زیر موضوعات و به صورت خودکار در منو هستند. محل مناسب و لینک های بسیار قشنگ برای شبکه های اجتماعی و فید سایت. محل ثابت و تصویر زیبا برای اشتراک ایمیلی وب سایت شما برای بازدید کنندگان. فوتر سایت دارای محبوب ترین مطالب سایت ، اعداد و ارقام سایت ، و آخرین نظرات سایت هستش. پشتیبانی و اضافه و کم کردن بخش های مختلف درخواستی متناسب با سلیقه شما. دارای فایل pdf راهنمای نصب آسان و افزونه های کاربردی قالب. ---------------------

پرداخت آنلاین و دانلود فوری قالب

پیش نمایش صفحه اصلی قالب ( البته داخل عکس فقط دوتا پست هستش تا طولانی نشه عکس ! ) پیش نمایش امکانات و ظاهر هر نوشته (البته خودتون تو سایت هستید و دارید نگاه می کنید دیگه ! ) دانلود pdf راهنمای قالب سیستم قالب : وردپرس قیمت قالب : 30 هزار تومان نحوه پرداخت و دانلود فوری : پرداخت توسط کلیه کارت های عابر بانک عضو شتاب و سیستم مطمئن پرداخت پارس پال ، پس از پرداخت و دریافت رسیدتون ، همون موقع لینک دانلود برای شما ایمیل می شود و قالب را دانلود کنید.

برای هدایت به صفحه خرید قالب اینجارا کلیک کنید.

پیکور
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
تبادل لینک
وبلاگ
پست مهمان